Всего: 0грн.
Всего: 0грн.

Оплата

Оплата здійснюється двома способами: післяплата і повна передоплата на банківську картку.

– Накладений платіж (при отриманні у перевізника)

Оплата за товар здійснюється безпосередньо при отриманні у відділенні обраної транспортної компанії.

– Оплата на картку

При оплаті даним способом, після того, як з вами зв’язалися та уточнили замовлення, ви отримаєте повідомлення з номером картки та сумою для оплати.

Після оплати, будь ласка, повідомте про факт оплати.

– Оплата готівкою

Оплата за товар здійснюється безпосередньо при отриманні адресної доставки кур’єром або при самовивезенні з пункту видачі.

Доставка

При відправці за передоплатою на картку оплата повинна бути здійснена до 16:00 (для відправки в день оплати).

Товари, оплачені після 16:00, будуть упаковані та відправлені наступного дня.

 

– Нова Пошта (отримання у відділенні)

– Нова Пошта (адресна доставка кур’єром)

Відправка Новою Поштою здійснюється щодня.

Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника.

Товар упаковується у власне пакування, доплачувати за фірмову коробку вам не доведеться.

Безкоштовна доставка діє за умови замовлення на сумму від 2000грн.

Также безкоштовна доставка не діє на оптові замовлення (замовлення товару за оптовою ціною) незалежно від суми.

 

– УкрПошта (отримання у відділенні)

– УкрПошта (адресна доставка)

Відправка УкрПочтой здійснюється раз на тиждень.

Для кожного замовлення вартість доставки буде розрахована індивідуально за тарифами Укрпошти.

Безкоштовна доставка діє за умови замовлення на сумму від 1500грн.

Также безкоштовна доставка не діє на оптові замовлення (замовлення товару за оптовою ціною) незалежно від суми.

 

– Самовивіз із пункту видачі

Ви можете самостійно забрати ваше замовлення з пункту видачі в м.Черкаси за заздалегідь  узгодженою адресою.


 

Повернення товару та платежів

Причини повернення товару або оплати за товар:

  1. Товар неналежної якості.
  2. Отриманий товар не відповідає замовленню (помилковий товар).

Якщо раптом ви виявили у своєму замовленні товар неналежної якості або помилковий товар, зв’яжіться з нами за номером телефону або через форму зворотного зв’язку, ми вирішимо цю проблему.

Збережіть товар неналежної якості або помилковий товар до вирішення проблеми. Не потрібно викидати неякісний товар, якщо вам такий дістався.

Повернення або заміна товарів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Неякісний товар буде замінено на новий товар належної якості, або ми повернемо гроші за нього.

Помилковий товар також буде замінено правильним товаром.

Оплата за товар неналежної якості буде повернена на картку клієнта у строк до 3-х робочих днів.

Продукти харчування належної якості поверненню та обміну не підлягають.

ru_RURU